KUPNJA
Naručene proizvode putem web stranice www.100smartfood.hr možete platiti karticama Maestro, MasterCard, Visa, Diners, American Express, putem virmana i opće uplatnice te pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača ili lokalnog preuzimanja kod prodavatelja. Također je moguće plaćanje na rate karticama: Visa, Maestro, Mastercard i Diners. Kod prodavatelja (u fizičkoj poslovnici na Zagrebačkom Velesajmu u Paviljonu 12) također je moguće plaćanje svim karticama.
Narudžbu izvršite dodavanjem željenog proizvoda u košaricu na stranici proizvoda. Klikom na „Idi u košaricu“ stranica vas vodi na zaključivanje kupovine gdje popunjavanjem podataka za dostavu zaključite kupovinu klikom na gumb „Naručite“. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje naših uvjeta kupnje.
Fizička poslovnica nalazi se na Velesajmu u Paviljonu 12 gdje su dostupni svi proizvodi.
Otkazivanje narudžbe je moguće ako roba još nije zapakirana. Zahtjev za otkazivanje nam možete poslati na e-mail info@100smartfood.hr ili nazvati našu korisničku podršku na 091 477 8878. Slanjem narudžbe obvezujete se da ćete je preuzeti. Ako roba nije preuzeta, od vas će se tražiti da platite troškove povezane s dostavom. Ako ste zainteresirani za ponovno slanje nepreuzete narudžbe, bit će vam naplaćena naknada za dostavu, ovisno o odabranoj opciji dostave.
Nakon što su naručeni proizvodi poslani na vašu adresu, primit će te mail u kojem je naveden broj pošiljke za praćenje kao i poveznica na kojoj možete pratiti pošiljku.
Ako niste dobili potvrdu o zaprimljenoj narudžbi, može se dogoditi da ste prilikom popunjavanja pogrešno unijeli svoj e-mail. Također, moguće da je potvrda završila u spam ili neželjenoj pošti pa svakako provjerite i to. Ako i dalje ne možete pronaći potvrdu narudžbe, ne ustručavajte se kontaktirati našu korisničku podršku putem e-mail adrese: info@100smartfood.hr ili na 091 477 8878. Rado ćemo vam poslati ovu potvrdu ponovo.
Nema veze, nemojte se ustručavati kontaktirati našu službu za korisnike putem e-mail adrese: info@100smartfood.hr gdje ćemo rado odgovoriti na vaša pitanja i riješiti sve zahtjeve.
Radno vrijeme poslovnice ne Velesajmu (Paviljon 12, Avenija Dubrovnik 15) je od ponedjeljka do petka od 08h do 16h.
REGISTRACIJA
U donjem desnom kutu (na mobitelu) potrebno je kliknuti na gumb „Moj račun“ te popuniti svoje podatke u obrascu „Kreirajte račun“.
Jedan od najčešćih razloga zbog kojih se nije moguće prijaviti na korisnički račun je netočna e-mail adresa ili lozinka.
Ako ste zaboravili lozinku, prilikom prijave je potrebno kliknuti “Zaboravili ste lozinku?” te slijediti upute kako bi se za vas generirala nova lozinka.
Ako ste ovdje prvi put i ne možete koristiti svoju e-mail adresu, ne ustručavajte se kontaktirati našu korisničku podršku putem e-mail adrese: info@100smartfood.hr. Rado ćemo vam pomoći.
Nije potrebna registracija ako želite naručiti na našoj stranici.
Međutim, registracija ima mnoge prednosti, unaprijed ispunjenih podataka prilikom izrade nove narudžbe ili mogućnosti primanja newslettra s najnovijim informacijama.
POVRAT
Možemo poslati drugi proizvod koji želite ili vam možemo vratiti novce. Vi odlučujete što želite.
Neodgovarajuću robu možete poslati natrag u roku od 14 kalendarskih dana od primitka paketa.
Sredstva za vraćenu robu vratit ćemo na bankovni račun koji ste vi odredili u roku od 7 radnih dana, najkasnije u roku od 14 radnih dana, od primitka robe u odjelu za reklamacije.
Ispunjavanjem obrasca za povrat možemo brže obraditi vaše zahtjeve i cjelokupni postupak povrata.
Roba koju želite vratiti može biti poslana u bilo kojem obliku, po mogućnosti u originalnom pakiranju te isključivo o vašem trošku.
Ispunjavanje obrasca je zaista jednostavno. Ispuniti možete ovdje.
Jedan od koraka u obrascu za povrat je i popunjavanje broja bankovnog računa na koji želite vratiti sredstva za povrat robe. Ako ste narudžbu platili karticom, vratit ćemo vam novac u istom obliku na karticu.
Nema veze, nemojte se ustručavati kontaktirati našu službu za korisnike putem e-mail adrese: info@100smartfood.hr, gdje ćemo rado odgovoriti na vaša pitanja i riješiti sve zahtjeve.
DOSTAVA
Proizvodi koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi bit će isporučeni kupcu u roku od 1 do 3 radna dana GLS-om ili 2 do 5 radnih dana Overseas Expressom (osim otoka, ovisno o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije). Uvjet je da su narudžbe zaprimljene do 12h od ponedjeljka do petka, računajući od dana uplate.
Za dostavu paketa možete odabrati GLS dostavnu službu (5.90 €), GLS paketomat/shop (3 €), BOX NOW paketomat (1,99 €), dostavnu službu Overseas express (5,90 €) ili možete bez naknade osobno preuzeti paket u fizičkoj poslovnici u Zagrebu na Velesajmu u Paviljonu 12 (Avenija Dubrovnik 15).
Prilikom narudžbe odaberete polje „Lokalno preuzimanje na adresi Zagrebački Velesajam“. Nama dolazi obavijest nakon čega složimo vaš paket i javljamo vam na email kada je spreman za preuzimanje.
Nema veze, nemojte se ustručavati kontaktirati našu službu za korisnike putem e-mail adrese: info@100smartfood.hr gdje ćemo rado odgovoriti na vaša pitanja i riješiti sve zahtjeve.